piątek, 31 lipca 2015

Zaczynamy!!!

Moi drodzy!
Z uwagi na fakt, iż od dawien dawna jestem miłośniczką różnego rodzaju nowości kosmetycznych i modowych, co znajduje swój wyraz w testowaniu najróżniejszych nowinek, postanowiłam dołączyć do grona dziewczyn chętnie dzielących się swoimi doświadczeniami i opiniami na temat kosmetyków i innych gadżetów.
Jestem także szczęśliwą posiadaczką trzech cudownych kocic i od niedawna całkiem złośliwego (szczególnie dla mnie) szczura, dlatego też od czasu do czasu pojawiać się mogą posty związane z tymi właśnie zwierzakami. Być może pokuszę się nawet o ocenę produktów przeznaczonych właśnie dla nich :).
Jako entuzjastka zdrowego stylu życia i fitnessu pozwolę sobie również wstawić co jakiś czas posty związane z tą tematyką.
Tyle na razie o mnie. Mam nadzieję, że już wkrótce na stronie pojawią się pierwsze tematyczne posty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz